• Kleding en materialen


    Beste leiders en trainers,

    Van maandag 1 juli t/m woensdag 3 juli tussen 19.00 en 21.00 uur zullen we de wedstrijdkleding van alle jeugdteams gaan innemen. Daarnaast kunnen de trainers en leiders die afscheid nemen hun materialen (jas / polo / overig) en sleutels ook inleveren. 

    Mocht er een team zijn die na deze data nog een toernooi of oefenwedstrijd hebben, dan zullen we de tas met kleding ter plekke controleren en kan deze weer worden meegenomen; deze kan na de laatste activiteit in het washok worden gedeponeerd. Deze controle is nodig om ervoor te zorgen dat we ook volgend seizoen de kleding weer correct en compleet kunnen doorschuiven naar de desbetreffende teams. 

    Op maandag 17 juni vindt er een materiaalcontrole plaats. Graag alle ballen, hesjes en dopjes in de kasten van het team zodat we ook kunnen inventariseren wat er nodig is voor het nieuwe seizoen.

    In het nieuwe seizoen 24-25 zullen we in week 33; 12 t/m 15 augustus de kleding en materialen weer gaan verstrekken.

    Belangrijke data:  

    Inventarisatie materialen

    17 juni 2024

    Inname kleding + materialen

    1 – 2 – 3 juli 2024

    Uitgifte kleding + materialen

    12 – 13 – 14 – 15 augustus 2024

     

     

     

     

    Namens de kledingcommissie,

    John Krabbenbos,
    Beheerder Achilles’12